Jak celý systém funguje?

Objednat svačiny můžete formou klasického e-shopu po přihlášení do našeho systému (políčko Registrace, poté Přihlášení). Platba probíhá rovněž online nebo bankovním převodem. Rovněž lze dobít také kredit, ze kterého se postupně odčerpává.

Jak mám svačinky objednat, když mám 2 nebo více dětí?

Jakmile budete přihlášení do systému a budete mít přihlášeného jednoho strávníka, klikněte na tlačítko +přidat strávníka. Strávníků může být i několik. Při výběru data v kalendáři poté vyberete, pro kterého strávníka svačinka bude. 

 

Moje dítě chodí do družiny, mohu objednat i odpolední svačinku?

Ano, v jeden den můžete objednat i více svačinek. Zadejte je pod jeden den v pořadí, ve kterém chcete, aby byly dítěti dodávány.

Kdy mohu svačinu objednávat?

Svačinu lze objednat nebo stornovat  jeden pracovní den předem do 12:00 hodin.

Co se stane, když dítě onemocní, nebo nebude ve škole?

Svačinky můžete v systému po přihlášení stornovat a peníze vám budou přičteny zpět do vaší peněženky. Vše uvidíte ve svém Účtu a transakční historii. Svačiny lze objednávat a stornovat pracovní den předem do 12:00 hodin. V praxi to znamená, pokud v úterý do 12:00 hodin objednáte nebo stornujete svačinu, ve středu svačinu již nedodáme. 

Mohu si nabít svoji peněženku větším obnosem a svačinky si z něj postupně odečítat?

Ano, samozřejmě. Pro dobití kreditu ve vaší peněžence použijte prosím bankovní převod, nezapomeňte vyplnit iniciály.

Případná reklamace – na každém svačinovém pytlíku je kontaktní e-mail a telefon, na který se lze s případnou reklamací obrátit každý všední den v době od 9 – 16 hodin.

Převzetí svačiny – pokud si vaše dítě svačinu nevyzvedne, svačina automaticky propadá škole a je na plném uvážení školy, jak s takovou svačinou naloží. Platbu za nevyzvednutou svačinu nelze vrátit (jak praví Obchodní podmínky 8 Doručení a převzetí – 8.9).

Jak postupovat, když nemám správné heslo?
1) Klikněte na přihlášení (zelená tabulka vpravo nahoře),
2) tam se vám rozbalí jiná tabulka, ve které je „Zapomněl jsem své heslo“. Prosím klikněte na toto hlášení,
3) do nově rozbaleného bílého pole vepište svůj email a klikněte na zelené pole pod tímto hlášením „Vygenerovat nové heslo“,
4) pak si otevřete svůj email a klikněte na odkaz, který vám byl zaslán k novému heslu. Po kliknutí vás to přesměruje na naše stánky, kde bude uvedeno „Změna proběhla v pořádku“,
5) vraťte se na svůj email a tam máte vygenerované nové heslo.

TIP: v případě, že si chcete heslo nastavit znovu své: ve vašem Účtu najdete pole Změna hesla. Postup dále je velmi jednoduchý…stačí vypsat 3 bílá políčka…